Студентам під час карантину


Після цього створити тестові слайди на представлені теми, використовуючи тригери. 
Надсилайте роботи за електронною адресою:
Тема: «Наочне подання інформації за допомогою PowerPoint»
Мета уроку:
  • Розвиток пізнавального інтересу, творчої активності студентів;
  • Стимулювання інтересу студентів до цієї теми і предмету;
  • Розвиток мислення, уміння застосовувати отримані знання при розв’язанні завдань різної спрямованості.
Мета роботи: опанувати навички створення тестів.
Завдання роботи: навчитися створювати тести в MS PowerPoint 2010.
Завдання: Створіть тест в додатку MS PowerPoint 2010 на довільну тему, що містить N (N=12) питань.

Теоретичні відомості

Тест – в перекладі з англійського - випробування, проба, дослідження. Тест – це стандартизоване завдання, за результатами якого судять про знання, уміння, навички учнів. Метод тестування широко відомий за кордоном. У нашій країні в силу різних причин тести різного призначення і якості з'явилися не так давно.
Призначення тестів - не лише і навіть не стільки контроль і оцінка знань і практичних умінь як підсумкових результатів, скільки діагноста стану і проблем роботи учнів з програмним матеріалом на кожному етапі його вивчення: виявлення можливих утруднень, пропусків, змішення понять, знання правил, і уміння їх застосовувати і так далі.
Пояснення до лабораторної роботи
Тепер розглянемо, як підготувати тест в додатку PowerPoint 2010, для цього ми реалізуємо тестування без оцінки у балах а лише за допомогою повідомлень – «Молодець» і «Спробуй заново».
Етапи підготовки тесту
1. Підготовка тесту розпочинається з проектування його змісту. Слід визначити кількість питань. Необхідно, виходячи з теми, сформулювати питання і варіанти відповідей, серед яких є типово помилкові. При виборі правильної відповіді учень переходить до наступного кроку, інакше отримує роз'яснення і ще одну спробу.
2. Опишіть схему тесту:
hello_html_m1656ffa4.png
3. Із схеми витікає наступна можлива реалізація: якщо у нас є N питань, то необхідно створити в MS PowerPoint 3N+3 слайдів: два для вступу (назва тесту, автор і правила його виконання), по три слайди на кожне питання, маючи на увазі два слайди з позитивною і негативною реакціями і один фінальний слайд, що говорить про завершення тесту (Назва тесту, правила його виконання і фінальний слайд на схемі не відображенні).
4. Ми користуватимемося гіперпосиланнями для реалізації спрямованих зв'язків, які відмічені стрілками на малюнку. (Гіперпосилання – фрагмент тексту або графічний об'єкт, в який вбудований невидимий для користувача покажчик на інший документ або сторінку. Цей документ або сторінка відкривається при клацанні мишею на гіперпосиланні).
Перед Вами інструкція до виконання тесту. Наслідуйте цю інструкцію і створюйте свій тест.

Виконання роботи

  1. Запустіть PowerPoint 2010. Напишіть назву або тему тесту і автора. Оформіть його.
  2. Створимо новий слайд, на якому напишемо інструкції з виконання тесту.
Інструкція з виконання тесту
  • Прочитайте уважно питання;
  • Підведіть курсор миші до правильного, на ваш погляд, варіанту відповіді;
  • Підтвердіть обрану вами відповідь клацанням миші;
  • В разі правильного вибору переходьте до наступного питання;
  • Якщо ваша відповідь не вірна, поверніться до попереднього питання і спробуйте відповісти ще раз;
  • Дякую за увагу!
  1. Повернемося до першого слайду. За допомогою панелі Головна - Малювання - Автофігури - Фігурні стрілки (Кнопки управління) намалюємо стрілку внизу слайда і помістимо на ній гіперпосилання (Вставка - Гіперпосилання - Місцем в документі - Слайд №2) на слайд № 2.
  2. Для того, щоб уникнути зміни слайдів по клацанню (адже тоді після появи слайда з позитивною реакцією замість наступного питання ми побачимо негативну реакцію), потрібно заборонити перехід по клацанню. Для цього: виберемо Переходи – Час показу слайдів - Зміна слайду, знаходимо і знімаємо (лівим клацанням) прапорець «По клацанню». Після чого натиснемо Застосувати до всіх слайдів.
  3. Створимо ще три слайди: перше питання (Слайд №3) і реакції на першу відповідь (слайди №4 та №5).
  4. Помістимо гіперпосилання:
  • З другого слайда на перший і на третій (стрілки внизу слайду);
  • На картинках третього слайду на слайд з позитивною реакцією (якщо відповідь вірна) і на слайд з негативною реакцією (в інших випадках);
  • З п'ятого слайду (у разі неправильної відповіді) на третій слайд (слайд з питанням).
  1. На цьому етапі залишається продовжити створювати слайди з питаннями і реакціями на них до тих пір, поки не будуть створені всі слайди з питаннями і реакціями на них.
  2. Після того як всі слайди створені, не забудьте вставити останній слайд, що інформує користувача про завершення тестування (з текстом «Тест закінчено. Дякую за увагу!»)
  3. Збережіть тест у свою папку на Сервері.
  4. Покажіть виконану роботу Викладачу.
Самостійна робота (Домашнє завдання)
  1. Створити тест-презентацію на теми подані нижче (мінімум 12 тестових питань з 4 варіантами відповідей).
Тематика для створення тестів
1. Інформація. Кількість інформації
2. Операційна система Windows 7
3. Апаратне забезпечення комп'ютера
4. Програмне забезпечення комп'ютера
5. Робота в текстовому редакторі Microsoft Word 2010
6. Робота в редакторі електронних таблиць Microsoft Excel 2010
7. Системи управління базами даних Microsoft Access 2010, Microsoft Visual FoxPro 8
8. Робота у редакторі презентацій Microsoft PowerPoint 2010
9. Комп'ютерні мережі
10. ІнтернетПослуги Інтернету
11. Основи програмування
12. Графічний редактор Microsoft Paint
13. Графічний редактор Adobe Photoshop CS3
14. Операційна система Windows XP
15. Робота в настільній видавничій системі Microsoft Publisher 2010

4 комментария: